Comic 565 - 556

24th Jun 2019, 12:03 AM in 16. Exile
556
Average Rating: 5 (8 votes)
<<First Latest>>

Author Notes:

Seabiscuit 24th Jun 2019, 12:03 AM edit delete
Seabiscuit
I'm back! Again! Augh. Just augh. Tired.

I got some fanart from Athens while gone, though!

Click Here!

Hehe, it's Shaun and Eva! I love it. They both give off this stubborn vibe that suits them pefectly, bwahaha. At the same time, they don't look angry or anything, so it's just adorable! OTP.

Comments:

hykez87 24th Jun 2019, 12:45 AM edit delete reply
hykez87
Man, Jess really have it out for Eva
Seabiscuit 27th Jun 2019, 4:50 PM edit delete reply
Seabiscuit
Definitely. I mean, no one hurts dear Jeff and gets away with it.
Except Eva apparently. Woops.
Edward Carter 24th Jun 2019, 1:30 AM edit delete reply
Edward Carter
Head's up: you got an apostrophe missing in Panel #4.

Damn, Eva's going through one heck of a pain conga right now. It's gonna get really [not sure what adjective you put here] once Ben sees her.
Seabiscuit 27th Jun 2019, 4:50 PM edit delete reply
Seabiscuit
Augh, thanks! I'm usually better about those!

Ben is gonna be an adventure.:'D
ChilPhil 24th Jun 2019, 8:24 AM edit delete reply
ChilPhil
Well, Eva's sticking to her come back tour. I give her credit for that. And Ben is going to be the finale. We'll see how that one goes.
Seabiscuit 27th Jun 2019, 4:52 PM edit delete reply
Seabiscuit
Oh wow I laughed really hard at 'comeback tour' lmfao :D :D

But yeah, to her credit, shes going through it, despite knowing it can't end too well.
lirvilas 24th Jun 2019, 8:57 AM edit delete reply
lirvilas
Shaun, if Eva's walking out of there alive that's a win.
Seabiscuit 27th Jun 2019, 5:17 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hahahaha, you ain't wrong...
MST3KFan 24th Jun 2019, 11:24 AM edit delete reply
MST3KFan
Well, Eva didn't do anything to Jess DIRECTLY...just murdered her brother and turned him into a zombie.
Seabiscuit 27th Jun 2019, 5:19 PM edit delete reply
Seabiscuit
Yup... And for Jess, thats worse than doing something to Jess.
MadJak91 26th Jun 2019, 2:16 PM edit delete reply
MadJak91
And Shaun did nothing. Oh well :D
tbh, there is nothing to be done about his zombie status (I believe). Constantly bringing up is an issue on its own. He is a zombie now and probably long got over it.

What are the cables at the end? :D
Seabiscuit 27th Jun 2019, 5:20 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hes just making sure it doesn't get violent for Eva.:D
Alas, yes, Jeff is a zombie forever. He's gotten over it, but Jess... Yeah, Jess hasn't. It's still a fresh wound.

Lets say they are for lights, haha. :D :D
Miaubol 28th Jun 2019, 10:51 AM edit delete reply
Miaubol
Well, not to her. Not exactly ;)
Seabiscuit 30th Jun 2019, 10:40 AM edit delete reply
Seabiscuit
Yeah, just the person closest to her, hehe.;)